REJESTRACJA KONTA WYSTAWCY


Rejestracja konta Wystawcy przebiega w 3 krokach:

  1. Wypełnienie formularza rejestracyjnego
  2.  Weryfikacja adresu e-mail podanego podczas rejestracji
  3. Weryfikacja formalna Wystawcy przez organizatora

Jesteś w punkcie 1. Zapraszamy do wypełnienia formularza i potwierdzenia przyciskiem "Zarejestruj". Na podany adres e-mail otrzymasz wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Po kliknięciu na link aktywacyjny konto zostanie aktywowane i rozpocznie się proces weryfikacji formalnej.

Dane firmy

select
Inne dane do faktury

Upoważniona osoba kontaktowa

Dane logowania

* Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji umowy
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych po zakończeniu

FAQ

otrzymuję komunikat, że mój adres istnieje już w systemie
komunikat ten oznacza, że w przeszłości rejestrowaliście się już Państwo w systemie targowym i posiadacie w nim konto. Zapomniane hasło można zresetować, korzystając z funkcji [Zapomniałem hasła] na stronie logowania. Osoby posiadające już konto w systemie nie muszą rejestrować się ponownie.

czy nazwa użytkownika [Login] może być adresem e-mail?
tak, to częsta praktyka, minimalizuje ilość zapamiętywanych informacji

 co oznacza * przy opisie pola (np. E-mail *)?
znak ten oznacza, że jest to pole koniecznego wypełnienia

inny problem z rejestracją
skontaktuj się proszę z nami na pomoc@exposupport.pl